Klachten

Meest gestelde vragen

Hoe dien ik een klacht in?

Vanzelfsprekend zijn wij blij met tevreden klanten die zorgeloos genieten van hun leaseauto. Maar uiteraard staan we ook open voor feedback, tips en verbeteringen. Heb je een klacht? Laat het ons weten, dan gaan we op zoek naar een oplossing.

Hoe dien je een klacht in?

Je kunt een klacht op de volgende manier aan ons doorgeven: stuur een e-mail naar customercare@justlease.nl met als onderwerp: klacht. Vermeld duidelijk je contactgegevens (naam, telefoonnummer, kenteken en e-mailadres), zodat we je goed kunnen bereiken.

Wat doen we met je klacht?
Als je een klacht hebt ingediend, gaan we op zoek naar een goede oplossing. Soms kunnen we je klacht meteen oplossen. Lukt dat niet meteen, dan overleggen we intern met de betrokken afdelingen over een oplossing. Je krijgt binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie op je klacht. Kunnen we je klacht niet oplossen? Dan leggen we uit waarom.

We registreren je klacht altijd, ook als de klacht telefonisch of per e-mail  is doorgegeven. Op die manier weten we wat er speelt bij onze klanten. Is je klacht ook een verbetervoorstel? Dan geven we dat intern door aan de juiste collega’s binnen Justlease, zodat we onze producten en diensten kunnen verbeteren. Ook bespreken we je klacht of feedback binnen ons Justlease klantpanel.

Niet tevreden met onze reactie

Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je terecht bij de Geschillencommissie Private Lease of de Geschillencommissie Thuiswinkel om je klacht voor te leggen aan deze onafhankelijke commissies. Meer informatie over deze commissies vind je op de website van de Geschillencommissie Private Lease en de Geschillencommissie Thuiswinkel. Tevens kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.